Προτεινόμενη Βιβλιογραφία

You are here:

Εξεταστέα ύλη και Προτεινόμενη Ενδεικτική Βιβλιογραφία - Ειδίκευση Α

Οι υποψήφιοι/ες που ενδιαφέρονται για την Ειδίκευση Α: «Δημιουργικοί σχεδιασμοί εκπαιδευτικής έρευνας και πράξης» θα εξεταστούν σε δυο (2) θεματικές ενότητες:

Α) Θεωρίες μάθησης: βασικές αρχές που τις διέπουν και διαφορές μεταξύ τους

Β) Σχέση μάθησης και διδασκαλίας / διδακτικής πράξης

Προτείνονται ενδεικτικά τα εξής εγχειρίδια:

Bigge, L. M., & Shermis, S. S. (2012). Θεωρίες μάθησης για εκπαιδευτικούς (2η εκδ.). Αθήνα: Πατάκη.

Κουλαϊδής, Β. (2007). (επιμ.) Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις για την Ανάπτυξη Κριτικής – Δημιουργικής Σκέψης για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Πρόσβαση από http://www.oepek.gr/download/Sygxrones_Didaktikes_A.pdf

Schunk, D. H. (2010). Θεωρίες μάθησης: μια εκπαιδευτική θεώρηση. Αθήνα: Μεταίχμιο.

Εξεταστέα ύλη και Προτεινόμενη Ενδεικτική Βιβλιογραφία - Ειδίκευση Β

Οι υποψήφιοι/ες που ενδιαφέρονται για την Ειδίκευση Β: «Τέχνες στην εκπαίδευση» θα εξεταστούν σε δύο (2) θεματικές ενότητες:

Α) Εκπαίδευση, μάθηση και εμπειρία στο μουσείο

Β) Παιδαγωγικές και καλλιτεχνικές διαστάσεις του θεάτρου στην εκπαίδευση

Το περιεχόμενο των συγκεκριμένων θεματικών προτείνεται να ανασυρθεί διαδικτυακά από τις παρακάτω πηγές με ελεύθερη πρόσβαση:

Νικονάνου, Ν., Μπούνια, Α., Φιλιππουπολίτη, Α., Χουρμουζιάδη, Α., & Γιαννούτσου, Ν. (2015). Μουσειακή μάθηση και εμπειρία στον 21ο αιώνα. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://hdl.handle.net/11419/712 [Με έμφαση στα Κεφάλαια 3, 4 & 9].

Τσελφές, Β., & Παρούση, Α. (2015). Θέατρο και επιστήμη στην εκπαίδευση. Κάλλιπος, Ανοικτές Ακαδημαϊκές Εκδόσεις. https://hdl.handle.net/11419/4042 [Με έμφαση στα Κεφάλαια 2, 4, 9 & 13].

Pammenter, D. (2018). Στοχασμοί για το θέατρο ως εκπαίδευση, για την ανάπτυξη του ανθρώπου και την οικοδόμηση του μέλλοντος. Θέατρο & Εκπαίδευση, 19, 116-123. https://tinyurl.com/2xpt8sem