Ειδικεύσεις

You are here:

Ειδίκευση Α – «Δημιουργικοί Σχεδιασμοί Εκπαιδευτικής Έρευνας και Πράξης»

Αντικείμενο της ειδίκευσης «Δημιουργικοί Σχεδιασμοί Εκπαιδευτικής Έρευνας και Πράξης» (Creative Designs for Educational Research and Praxis) είναι να παρέχει υψηλής ποιότητας μεταπτυχιακή εξειδίκευση στους συμμετέχοντες και συμμετέχουσες σε ζητήματα που αφορούν τον σχεδιασμό καινοτόμων περιβαλλόντων μάθησης και διδασκαλίας. Με γνώμονα μια δυναμική, μετασχηματιστική και διερευνητική προοπτική για την εκπαίδευση στο σύγχρονο και συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο, εξετάζονται εννοιολογικά μοντέλα που πλαισιώνουν εναλλακτικούς τρόπους σκέψης για τη μάθηση και το σχεδιασμό της διδασκαλίας, για τη δημιουργικότητα και το ποιοτικό παιχνίδι, με σεβασμό στη διαφορετικότητα, στα δικαιώματα και στις ανάγκες όλων των παιδιών πρώτης και μέσης παιδικής ηλικίας. Επιπλέον, δίνονται κατευθυντήριες γραμμές με μια σύγχρονη προοπτική για την έρευνα με παιδιά αυτής της ηλικίας σε μη-τυπικά και τυπικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, ενισχύοντας παράλληλα ένα συνεχή δημιουργικό διάλογο μεταξύ θεωρίας, έρευνας και πράξης και καλλιεργώντας την αναστοχαστική και κριτική ικανότητα των συμμετεχόντων πάνω στα ζητήματα του σχεδιασμού και ανασχεδιασμού.

Ειδίκευση Β – «Τέχνες στην Eκπαίδευση»

Αντικείμενο της ειδίκευσης «Τέχνες στην Eκπαίδευση» (Arts in Education) είναι η συστηματική μελέτη και έρευνα στο χώρο των τεχνών στην εκπαίδευση, με έμφαση στην παροχή εξειδικευμένων γνώσεων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων σε μεταπτυχιακούς φοιτητές/τριες, σε ζητήματα που αφορούν την έρευνα, στην εκπαίδευση και στην καλλιτεχνική δημιουργία. Τόσο οι σύγχρονες κοινωνικές εξελίξεις όσο και η πρόοδος στον ερευνητικό τομέα, επιτάσσουν την ανάγκη επικαιροποίησης των τρόπων διαμεσολάβησης και βιωματικής αλληλεπίδρασης με τα παιδιά με έμφαση σε μία παιδοκεντρική διάσταση. Αναπτύσσεται διάλογος σχετικά με το επιστημολογικό περιεχόμενο της έρευνας των τεχνών στην εκπαίδευση και τις διαδικασίες και μεθόδους που αξιοποιούνται με στόχο την κατανόηση και διερεύνηση πτυχών των διαφόρων τεχνών και συνδυασμών τους.

 

Ειδίκευση Α – «Δημιουργικοί Σχεδιασμοί Εκπαιδευτικής Έρευνας και Πράξης»

Αντικείμενο της ειδίκευσης «Δημιουργικοί Σχεδιασμοί Εκπαιδευτικής Έρευνας και Πράξης» (Creative Designs for Educational Research and Praxis) είναι να παρέχει υψηλής ποιότητας μεταπτυχιακή εξειδίκευση στους συμμετέχοντες και συμμετέχουσες σε ζητήματα που αφορούν τον σχεδιασμό καινοτόμων περιβαλλόντων μάθησης και διδασκαλίας. Με γνώμονα μια δυναμική, μετασχηματιστική και διερευνητική προοπτική για την εκπαίδευση στο σύγχρονο και συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο, εξετάζονται εννοιολογικά μοντέλα που πλαισιώνουν εναλλακτικούς τρόπους σκέψης για τη μάθηση και το σχεδιασμό της διδασκαλίας, για τη δημιουργικότητα και το ποιοτικό παιχνίδι, με σεβασμό στη διαφορετικότητα, στα δικαιώματα και στις ανάγκες όλων των παιδιών πρώτης και μέσης παιδικής ηλικίας. Επιπλέον, δίνονται κατευθυντήριες γραμμές με μια σύγχρονη προοπτική για την έρευνα με παιδιά αυτής της ηλικίας σε μη-τυπικά και τυπικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, ενισχύοντας παράλληλα ένα συνεχή δημιουργικό διάλογο μεταξύ θεωρίας, έρευνας και πράξης και καλλιεργώντας την αναστοχαστική και κριτική ικανότητα των συμμετεχόντων πάνω στα ζητήματα του σχεδιασμού και ανασχεδιασμού.

Ειδίκευση Β – «Τέχνες στην Eκπαίδευση»

Αντικείμενο της ειδίκευσης «Τέχνες στην Eκπαίδευση» (Arts in Education) είναι η συστηματική μελέτη και έρευνα στο χώρο των τεχνών στην εκπαίδευση, με έμφαση στην παροχή εξειδικευμένων γνώσεων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων σε μεταπτυχιακούς φοιτητές/τριες, σε ζητήματα που αφορούν την έρευνα, στην εκπαίδευση και στην καλλιτεχνική δημιουργία. Τόσο οι σύγχρονες κοινωνικές εξελίξεις όσο και η πρόοδος στον ερευνητικό τομέα, επιτάσσουν την ανάγκη επικαιροποίησης των τρόπων διαμεσολάβησης και βιωματικής αλληλεπίδρασης με τα παιδιά με έμφαση σε μία παιδοκεντρική διάσταση. Αναπτύσσεται διάλογος σχετικά με το επιστημολογικό περιεχόμενο της έρευνας των τεχνών στην εκπαίδευση και τις διαδικασίες και μεθόδους που αξιοποιούνται με στόχο την κατανόηση και διερεύνηση πτυχών των διαφόρων τεχνών και συνδυασμών τους.